vineri, 5 noiembrie 2010

Pui dihor de vanzare,pret 400ron, tel 0721703667





9 comentarii:

  1. Buna. Vroiam sa te intreb daca ai pui de dihor de vanzare. Caut de mult timp cineva care sa vanda un dihor dar nu prea am avut noroc. Imi doresc foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna seara. as avea o intrebare legata de dihori: cum se inteleg cu pisicite ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna . As vrea sa stiu daca mai ai cumva un pui de dihor. daca ai ai putea sa ma contactezi pentru detalii? pret varsta? culoare?

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am un Jack Russell Terrier , care e cam agitat. Oare s-ar intelege dihorul cu el?Chir imi doresc un dihor dar imi e frica sa nu se bata cu cainele

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna si eu imi doresc sa cumpar un pui de dihor

    RăspundețiȘtergere
  6. doresc si eu un puiut femela pt al meu dihor frumos.multumesc

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna ziua,doresc și eu un puiuț de dihor băiat sau femela nu contează.Cum pot lua legătura cu dvs?

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna seara! Mai aveti puiuti de vanzare??

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna ziua!
    Mai este de actualitate anunțul? Mulțumesc

    RăspundețiȘtergere